WEDSTRIJDEN 60+ 2020

Viscompetitie 60+ seizoen 2020 (Programma.)

De Paaswedstrijd is de opening van het seizoen. In de maanden mei, juni, juli, augustus en september worden er per maand vier wedstrijden gevist. Dit zijn totaal 20 wedstrijden. Vier wedstrijden worden afgeschreven i.v.m. ziekte, vakantie enz. Inleggeld per maand (4 wedstrijden): € 10,-. Het inleggeld wordt besteed aan prijzengeld op 100,- euro na, i.v.m. gebruikskosten zoals o.a. benzine voor de grasmaaier en bloemen etc.

Competitiewedstrijden 2020

Alle wedstrijden worden op dinsdag gehouden, noteer deze data in uw agenda !
De loting vindt plaats in het Clubhuis om 09.00 uur. Aanvang vissen om 10.00 u en einde wedstrijd om 14.00 uur. Wijzigingen in het programma voorbehouden.

Reglement om nog eens ter inzage te nemen.

• U bent in het bezit van een vispas en lid van HSV De Graskarper
  • Hengel 9,5 meter, vaste stok
  • Droog voer 0,5 kg of nat voer 1 kg.
  • 1e Signaal :vissen en voeren, 2e signaal: einde vissen
  • Na einde signaal zal de gevangen vis gewogen worden
  • Snoek, snoekbaars, paling en steur tellen niet mee
  • Bij het vangen van een graskarper een bonus van 500 gram. Direct terugzetten en mag niet gewogen worden
  • Overige karpers mogen gewogen worden
  • In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet beslist de Commissie 60+
  • Dit reglement is ter inzage gegeven aan het Bestuur van de HSV De Graskarper en accoord bevonden.

Recreatief vissen op de dinsdag

Naast de competitie is er ook veel belangstelling voor recreatief vissen. In 2019 hebben hier gemiddeld 10 vissers aan deelgenomen. Indien u wilt meedoen, hoeft u zich hiervoor niet apart op te geven. U kunt zich op de dinsdagochtend om 08.30 uur melden bij het Clubhuis. De locatie waar gevist wordt, wordt ter plekke bekend gemaakt.

Tot slot

Sportvrienden, fijne feestdagen, en een voorspoedig 2020. Geniet van de natuur. Tot de Paaswedstrijd op dinsdag 7 april 2020.

Mocht u nog vragen hebben, bel gerust.
Peter van Uuden: mobiel: 06-53147858 / e-mail: pvuah@hotmail.com
Jaap Dekker: tel:0316-265441 / mobiel: 06-12667621 / e-mail: vissertje1602@gmail.com