Commissies

Wedstrijdcommissie

De wedstrijdcommissie organiseert voor sportvissers wedstrijden in de lokale wateren. De viswedstrijden zijn zoveel als mogelijk afgestemd op de wensen van de wedstrijdvissers.

Rob Miechels, tel 06-30 58 98 09
Henry Raben

Email naar:

Bar en overige zaken

Onder het beheer van het clubhuis valt ook de coördinatie van het beheer van de kantine en de bar. De verdere ontwikkeling van het clubhuis omvat de coördinatie van eventuele toekomstige bouwkundige aanpassingen en de optimalisatie van de gebruiksmogelijkheden van het clubhuis.

Jeugdcommissie

Deze commissie verzorgt onder andere voorlichting en opleidingen in de vorm van een jaarlijks terugkerende succesvolle cursus aan jeugdleden van 8 tot 15 jaar en organiseert jaarlijks jeugdwedstrijden. De jeugdbegeleiders hebben hiertoe een opleiding gevolgd bij de Organisatie ter Verbetering van de Binnenvisserij tot Viscoach.

Elke jeugdbegeleider heeft een VOG gekregen.
Frenk de Gruiter heeft de afgelopen periode een belangrijke rol gespeeld bij het helpen organiseren van de jeugdactiviteiten.

Wij zijn als bestuur erg blij met deze positieve verandering. De jeugdcommissie is desalniettemin dringend op zoek naar verdere versterking om volgend jaar nog meer activiteiten voor de jeugd te kunnen organiseren. Spreekt het begeleiden van jeugd u aan en heeft u zin en tijd om de jeugdige vissertjes te helpen aan de waterkant, neem dan s.v.p. contact op met Frenk. Alle hulp is welkom!
De Jeugdcommissie houdt zich bezig met de opleiding van de Jeugd en organiseert daarom jeugdcursussen, maar ook viswedstrijden bij voldoende belangstelling.

Jeugdcommissielid : Frenk de Gruiter, Mars 1, 6922 LV Duiven, mob: 06-134 28 950

Commissie Waterbeheer
De activiteiten van de commissie waterbeheer omvatten het beheer van de waterkwaliteit, de beplanting en het visstandbeheer.
Daarnaast ziet de commissie toe op het schoonhouden van de oevers van de wateren. In samenwerking met de Gemeente Duiven wordt invulling gegeven aan de ontwikkeling en inrichting van nieuwe waterpartijen; de commissie geeft hierbij advies over visuitzet en beplanting.
E-mail: Waterbeheer

Wedstrijdcommissie 60+ Senioren

De 60+ senioren commissie organiseert voor de (semi-) gepensioneerde sportvissers wedstrijden in de lokale wateren. We kiezen hierbij wateren die gemakkelijk toegankelijk zijn. Naast de spanning van het wedstrijdvissen staat vooral de gezelligheid en plezier voorop.

Peter van Uuden: mobiel: 06-53147858
Kees Joosten, James Grieve 1, 6922 AZ, Duiven, tel: 0316-268794