Commissies

Wedstrijdcommissie

De wedstrijdcommissie organiseert voor sportvissers wedstrijden in de lokale wateren. De viswedstrijden zijn zoveel als mogelijk afgestemd op de wensen van de wedstrijdvissers.

Rob Miechels, tel 06-30 58 98 09
Henry Raben

Email naar:

Bar en overige zaken

Onder het beheer van het clubhuis valt ook de coördinatie van het beheer van de kantine en de bar. De verdere ontwikkeling van het clubhuis omvat de coördinatie van eventuele toekomstige bouwkundige aanpassingen en de optimalisatie van de gebruiksmogelijkheden van het clubhuis.

Jeugdcommissie

Deze commissie verzorgt onder andere voorlichting en opleidingen in de vorm van een jaarlijks terugkerende succesvolle cursus aan jeugdleden van 8 tot 15 jaar en organiseert jaarlijks jeugdwedstrijden. De jeugdbegeleiders hebben hiertoe een opleiding gevolgd bij de Organisatie ter Verbetering van de Binnenvisserij tot Viscoach.

Elke jeugdbegeleider heeft een VOG gekregen.

Contactpersoon jeugdcommissie: Wim van Huet
Contact gegevens:
Telefoonnummer: 06 25778106

Commissie Waterbeheer
De activiteiten van de commissie waterbeheer omvatten het beheer van de waterkwaliteit, de beplanting en het visstandbeheer.
Daarnaast ziet de commissie toe op het schoonhouden van de oevers van de wateren. In samenwerking met de Gemeente Duiven wordt invulling gegeven aan de ontwikkeling en inrichting van nieuwe waterpartijen; de commissie geeft hierbij advies over visuitzet en beplanting.
E-mail: Waterbeheer

Wedstrijdcommissie 60+ Senioren

De 60+ senioren commissie organiseert voor de (semi-) gepensioneerde sportvissers wedstrijden in de lokale wateren. We kiezen hierbij wateren die gemakkelijk toegankelijk zijn. Naast de spanning van het wedstrijdvissen staat vooral de gezelligheid en plezier voorop.

Peter van Uuden: mobiel: 06-53147858
Kees Joosten, James Grieve 1, 6922 AZ, Duiven, tel: 0316-268794