Vissen op de Loowaard gecontinueerd

Al decennia lang heeft HSV de Graskarper toestemming van de eigenaren van de Loowaard om te vissen bij de Loowaard te Loo. De samenwerking en afstemming met Stichting Free als beheerder van de uiterwaarden is uitstekend. Dit is tevens het geval tussen het bestuur van HSV de Graskarper en het bestuur van de Haven van de Loowaard.

Voor de duidelijkheid, de visrechthebbende op de zandwinput “het Gat van Moorlag”, ook wel de Loowaard te Loo genoemd, ligt bij de eigenaren van de Loowaard.

De samenwerking tussen betrokken partijen heeft er toe geleid dat het vissen voor leden van HSV de Graskarper is gecontinueerd. Onlangs hebben de eigenaren voor meerdere jaren een machtiging aan HSV De Graskarper overhandigd.

Loowaard in zomer en winter is een top water om te vissen