Ledenadministratie

Voor informatie van de Graskarper, neem contact op:


Lidmaatschap wijzigingen:

Verhuizing doorgeven

Het doorgeven van een verhuizing kun je eenvoudig zelf doen via onderstaande link en werkt als volgt:

  • Registreer je eenmalig of login 
  • Koppel indien nodig nu eerst je VISpassen aan je account. (Kies 'VISpassen' in het menu) 
  • Kies in het menu 'Profiel' en wijzig je adres onder het kopje 'Adressen'.


Lidmaatschap opzeggen:


de administratie is uit handen gegeven aan de Sportvisserij Nederland. Ivm de afhandeling met vispas is dit noodzakelijk geworden, en scheelt het veel administratieve rompslomp. Het is bij de Graskarper nl allemaal vrijwilligerswerk.
Heeft u meer vispassen die u wilt opzeggen of slechts 1, vermeld dan altijd het Vispasnummer, dwz de code die rechtsonder op de vispas staat.

Hier de enige juiste link naar de pagina van Sportvisserij Nederland om op te zeggen:

Klik svp hier


Bestuurszaken:

Klik hier om contact op te nemen.

Uitbesteding ledenadministratie vanaf 1 januari 2016


Met ingang van 1 januari 2016 gaat Hengelsportvereniging De Graskarper haar ledenadministratie uitbesteden aan het erkende Servicebureau Ledenadministratie van Sportvisserij Nederland. 

De ledenadministratie vervult een zeer belangrijke en zeer arbeidsintensieve rol in het verenigingsleven. Deze taken worden voor onze vereniging al jaren met grote inzet verzorgd door Richard en Antoinette Segers. 
Daarmee hebben zij zorggedragen voor de backbone van onze vereniging en zijn we Richard en Antoinette als vereniging veel dank verschuldigd.

Administratie
Het bijhouden van wijzigingen, het versturen van acceptgiro’s en vergunningen, het registreren van betalingen en verzorgen van afdrachten en het afwikkelen van vele telefoontjes en e-mails kost heel veel tijd en energie. Tijd die we liever willen stoppen in het organiseren van verenigingsactiviteiten. 
Daarom hebben we als Dagelijks Bestuur van Hengelsportvereniging De Graskarper besloten om de ledenadministratie met ingang van 1 januari 2016 te gaan uitbesteden. Dit jaar is deze overgang goed voorbereid en is het contract voor de uitbesteding door ons ondertekend. 
De overgang naar het Servicebureau Ledenadministratie is kostenneutraal voor onze leden en leidt niet tot een verhoging van de contributie!


SVN
Sportvisserij Nederland ondersteunt verenigingen met de ledenadministratie. Het Servicebureau Ledenadministratie verzorgt al jaren voor vele grote verenigingen (1000+ leden) in het land de ledenadministratie. 
Deze service wordt sinds vorig jaar ook aangeboden aan middelgrote (zoals wij) en kleinere verenigingen. Wij hebben een jaar gewacht zodat de eerste kinderziektes overwonnen zijn. Door de schaalgrootte kan het servicebureau efficiënt werken en zijn de kosten relatief laag. 

De uitbesteding biedt vele voordelen. De Vispassen worden vanaf dat moment door Sportvisserij Nederland verstuurd en niet meer door onszelf. Vragen van leden worden via één centraal punt (telefoon en e-mail) afgewikkeld door een ervaren team van specialisten. 
De helpdesk is ook overdag bereikbaar hetgeen een groot voordeel is voor onze leden. Gekoppeld aan de uitbesteding stappen we als vereniging ook over op automatische incasso. Wel zo gemakkelijk en zo beschikt u nog eerder over uw geliefde visdocumenten (stopzetten is eenvoudig).

Clubblad
Het verzendklaar maken van het clubblad De Opsteker en de acceptgiro’s is elk jaar weer een flinke klus. Na de uitbesteding van de ledenadministratie blijft u het clubblad gewoon ontvangen. 
De incasso en versturen van de vergunningen verloopt dan via het Servicebureau Ledenadministratie van Sportvisserij Nederland.