MEDEDELINGEN VAN HET BESTUUR 2020

MEDEDELINGEN VAN HET BESTUUR  2020

Doelstelling Hengelsportvereniging De Graskarper

De doelstelling van Hengelsportvereniging De Graskarper is het faciliteren en bevorderen van hengelsport als sportieve recreatie voor de hengelsportliefhebbers in Duiven, Groessen en Loo. Deze activiteiten zijn mede mogelijk via goede samenwerking met de betrokken instanties zoals de Gemeente Duiven, het Waterschap Rijn en IJssel, Sportvisserij Belang Gelderland, Stichting FREE, de Nationale Politie en Sportvisserij Nederland.
Ons motto is: ‘Vissen natuurlijk! Hengelsport bereikbaar voor iedereen.’

Coordinatie

Hengelsportvereniging De Graskarper wordt gecoördineerd vanuit een Dagelijks Bestuur, bestaande uit de voorzitter, penningmeester en secretaris. Het voltallige bestuur wordt gevormd door de leden van het Dagelijks Bestuur en de trekkers van de verschillende commissies. Er vinden 4 vergaderingen per jaar plaats met het voltallige bestuur waarin alle bestuurszaken en commissie-activiteiten worden besproken. Daarnaast heeft het Dagelijks Bestuur frequent overleg over allerhande zaken die urgente afstemming vergen. Jaarlijks vindt een algemene ledenvergadering plaats conform de statuten, waarbij leden geïnformeerd worden over de verengingsactiviteiten en om input en evaluatie gevraagd worden.