VVV Last hope

Vliegviscommissie

Andre Kersten, vliegvisvereniging Last Hope, commissaris van bestuur HSV De Graskarper voor vliegvisactiviteiten
Internetsite VVV Last Hope: www.lasthope.nl

•Vliegvissen Last Hope:
Om maximaal profijt te hebben van de activiteiten van de Vliegviscommissie, om deel te nemen aan de activiteiten van VVV Last Hope, en om abonnee te worden van het clubblad, de “Last Hope Messenger”, is het lidmaatschap van Last Hope een vereiste.
Leden van Hengelsportvereniging De Graskarper, zijnde niet Last Hope leden, zijn welkom geplande lezingen bij te wonen.
Informatie over geplande lezingen staat op de internetsite van Last Hope: www.lasthope.nl
.

Vliegviscommissie

De Vliegviscommissie van HSV De Graskarper wordt gevormd door de Graskarperleden die tevens lid zijn van Vliegvisvereniging Last Hope. Het lidmaatschap van VVV Last Hope is verplicht om aan de uitgebreide waaier van activiteiten van VVV Last Hope deel te kunnen nemen en ook om op het fraaie driemaandelijkse clubblad “Last Hope Messenger” geabonneerd te zijn. Last Hope leden die geen lid van HSV De Graskarper zijn dienen een extra bijdrage te betalen om aan de activiteiten in het clubgebouw deel te nemen.
De binnenactiviteiten van VVV Last Hope vinden plaats in het gezellige Clubgebouw van HSV De Graskarper op het Sportpark in Duiven, aan de Westsingel.

Om de twee weken, op dinsdagavonden vanaf 20.00 uur, organiseert Last Hope bindavonden, dan wordt les gegeven in het binden van kunstvliegjes, dan binden de gevorderde leden hun eigen vliegjes, dan wordt er gepraat over vakanties, dan worden er stekken uitgewisseld en plannen gesmeed voor vistrips, of gewoon gezellig “bijgepraat”.

Thema avonden
Last Hope organiseert ook Thema-avonden: dan komen er landelijk bekende vliegvissers vertellen over Nederlandse en bijzondere vliegvislocaties, of ze komen vliegbindtechniekjes demonstreren.

Buitenactiviteiten
Last Hope organiseert ook buitenactiviteiten; in oktober en mei zijn er vliegvisdagen in de Achterhoek op rietvoorn en serpeling; in de winter zijn er twee snoekdagen (met hotdogs, bruine bonensoep en snert); op een werpdag kun je leren werpen met de vliegenhengel, en werptechnieken bijvijlen; het clubseizoen word geopend met een Barbecue en visdag op een mooie forellenvijver.

Clubblad
Last Hope geeft vier keer per jaar een prachtig, dik en zeer interessant clubblad uit, deze Last Hope Messenger is een echt “hebbedingetje”.

En Last Hopers trekken er ook samen op uit: naar de Gelderse beken en rivieren, naar Denemarken, de Eifel of het Sauerland. Verder zijn er Noorwegen-, Schwarzwald- en Oostenrijkgangers, enz.

Ben je geïnteresseerd, wil je meer weten, loop dan eens binnen op een clubavond, bezoek de website: www.lasthope.nl of Facebookpagina Je kunt ook een Email sturen naar Info Last Hope. Dan krijg je alle gevraagde informatie.

Commissaris Vliegvissen/Secretaris VVV Last Hope
André Kersten