Federatief Clubkampioenschap 2016

Woensdag, 30 maart 2016

De Hengelsport Federatie Midden Nederland (HSF Midden Nederland) heeft de Hengelsportverenigingen geïnformeerd over het Club Kampioenschap 2016 en reglement van Hengelsport Federatie Midden Nederland. Verder heeft de HSF Midden Nederland op deze avond aangegeven dat zij zo spoedig mogelijk met het Federatie Club Kampioenschap willen beginnen.

Op donderdag 25 februari 2016 is er een bijeenkomst geweest in Zalencentrum Wieleman te Westervoort waarin de
Hengelsport Federatie Midden Nederland (HSF Midden Nederland) de Hengelsportverenigingen geïnformeerd heeft over het

Inmiddels zijn de opmerkingen van de bijeenkomst over het federatie reglement verwerkt en gaat de HSF Midden Nederland starten met de inschrijvingen.

• De eerste voorronde moet vóór 15 juni gevist worden.
  • De tweede voorronde voor 15 juli en
  • de derde moet voor 30 augustus worden gevist.

Het gebied van HSF Midden Nederland is voor de wedstrijden in drie regio’s onderverdeeld. Het betreft de regio’s Oost, Midden en West. De eerste voorronde van de clubs worden in de regio’s gevist tussen verenigingen afkomstig uit dezelfde regio. De voornaamste reden hiervan is om de kosten enigszins te beperken i.v.m. reisafstanden e.d.

De finale van het Federatief Club Kampioenschap Midden Nederland zal midden september plaatsvinden. De winnaar wordt door Sportvisserij Nederland (SVN) uitgenodigd om deel te nemen aan het landelijk Federatief Club Kampioenschap dat in oktober gevist wordt.

De inschrijvingen moeten vóór 1 mei binnen zijn bij de HSF Midden Nederland, de loting is op 3 mei.

Het inschrijvingsformulier moet worden voorzien van de gegevens van de teamcaptain en teamleden. De formulieren dienen volledig ingevuld te worden.
Het heeft de voorkeur om het ingevulde formulier digitaal naar het wedstrijdsecretariaat van  de HSF Midden Nederland retour te sturen.

Wil jij je aanmelden voor het Club Kampioenschap 2016 en voor HSV de Graskarper uitkomen,

meld je dan hier aan :

viswedstrijden