Overzicht Viswedstrijden HSV De Graskarper Seizoen 2016

Met genoegen presenteren wij u het overzicht van de viswedstrijden van HSV De Graskarper in het seizoen 2016. Het aanbod aan viswedstrijden is zoveel als mogelijk afgestemd op de wensen van de Wedstrijdvissers. Wij nodigen u van harte uit om aan de wedstrijden deel te nemen.

De wedstrijdcommissie is naast Henry Raben in 2015 versterkt met Rob Miechels en Bartje Vesterink. Daarnaast vindt fantastische ondersteuning plaats door Richard Segers, Henri Bresser, Peter Evers en Henk Lubbers waardoor de wedstrijden ook in 2016 kunnen worden georganiseerd

Voor alle viswedstrijden geldt dat er wordt gevist volgens het wedstrijdreglement van HSV De Graskarper. Voor Loowaard en Rijn geldt dat bij hogere waterstand dan 12.500m +NAP in Lobith de dag voor de wedstrijd indien mogelijk uitgeweken wordt naar ander water.