60 plus: VERSLAG WEDSTRIJDCOMMISSIE 60+ 2017

VERSLAG WEDSTRIJDCOMMISSIE 60+

De wedstrijden van de 60-plussers waren een groot succes. Altijd op dinsdag. Gezien de weersomstandigheden kunnen we altijd de wedstrijd aflassen. Dat is dan ook een keer gebeurd.

We vissen nog steeds in de lokale wateren van Duiven met prachtige visstekken. Deze worden dan ook onderhouden door de Commissie 60+. Momenteel nemen 16 sportvrienden aan de wedstrijden deel. Het moet overzichtelijk blijven.

Men spreekt van 'genieten van de natuur', dat is juist. Echter, het zijn allemaal gerenomeerde sportvissers en natuurlijk is het wedstrijdelement dan aanwezig.

Het ontbreekt ons nooit aan publiek. Dat werkt stimulerend maar ook wel eens lastig.
We vissen altijd op dinsdag. 's Ochtends om 08.30 uur in het Clubhuis. Onder het genot van een kopje koffie wordt er geloot en na het loten vertrekken we naar de visplaatsen, waar 's ochtends de bordjes zijn geplaatst. Om 10.00 uur: signaal vissen. Einde vissen is om 14.00 uur waarna de gevangen vissen worden gewogen. We sluiten daarna gezellig af in het Clubhuis. Zoiets wil je echt niet missen!