Algemene informatie viswedstrijden 2024

Viswedstrijden HSV De Graskarper 2024

Met genoegen presenteren wij u het overzicht van de viswedstrijden van HSV De Graskarper in het seizoen 2024. Het aanbod aan viswedstrijden is zoveel als mogelijk afgestemd op de wensen van de Wedstrijdvissers. Wij nodigen u van harte uit om aan de wedstrijden deel te nemen.

De wedstrijdcommissie bestaat uit Rob Miechels en Ton van de Ven. Daarnaast vindt fantastische ondersteuning plaats door Henk Lubbers, Hans van de Ven, Henry Raben en Richard Segers waardoor de wedstrijden ook in 2024 kunnen worden georganiseerd

Voor alle viswedstrijden geldt dat er wordt gevist volgens het wedstrijdreglement van HSV De Graskarper. Voor Loowaard en Rijn geldt dat bij hogere waterstand dan 12.500m +NAP in Lobith de dag voor de wedstrijd indien mogelijk uitgeweken wordt naar ander water.

Een bedankje
Ook in 2023 hebben weer een aantal mensen fantastisch meegeholpen om het wedstrijdvissen bij de HSV de Graskarper mogelijk te maken. Hartelijk dank aan Henk Lubbers voor het fantastische en nauwkeurig uitzetten van de stekken. Hans van de Ven heeft gezorgd voor de ondersteuning bij de bar. Dank aan Richard voor het fantastisch bijhouden van de voorraden.
Groetjes, Rob en Ton

Jan van de Kamp in actie op de Loowaard