Nachtvissen 2017?

Na jaren lang overleg en besprekingen lijkt het toch eindelijk te lukken om 's nachts te mogen gaan vissen in het Horsterpark.
Er zijn plannen in uitwerking om dit is een vorm van een pilot te gaan doen voor hopelijk 2017.
Dit heeft natuurlijk meer voeten in aarde dan alleen maar toestemming te geven om daar 's nachts te vissen. Er moet natuurlijk ook toestemming gegeven worden om daar een tent op te zetten en een plek voor slapen te mogen maken. Hier is natuurlijk ook toestemming van het parkbeheer en van de politie van nodig. Hier gaat een heleboel overleg en geregel aan vooraf.

Het is nog niet helemaal duidelijk is welke vorm dit precies gaat plaatsvinden, maar zoals het er nu naar uitziet zullen er een beperkt aantal vergunningen te koop aangeboden worden voor leden van onze vereniging. Hier zullen dus ook een aantal gedragsregels bij komen kijken.

Na een jaar zou er dan met de betrokken partijen geƫvalueerd worden en bekeken worden of hier mee doorgegaan kan worden. Dit kan natuurlijk alleen een succes worden als we ons met zijn allen gedragen aan de waterkant en dat er geen klachten komen.

We hopen echt dat dit een toekomst heeft voor een project waar we jarenlang aan gewerkt hebben.
Verdere informatie hierover zou later via onze site en Facebook pagina bekend worden. Hier zou dan ook het desbetreffende aanvraag formulier vermeld worden.

Veel vangnachten toegewenst,

Veel visplezier in 2017